"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, August 28, 2012

Aidilfitri 2012


Aidilfitri 2012 adalah turn beraya sebelah family abah. So kebiasaannya kami beraya di rumah kampung, parit baru pontian johor. so samalah juga dengan tahun ni

Tema pilihan penganjur adalah biru..hihi.. jadi para bapa & anak2 bujang sekelian sekayu lah ye kaler biru gitu. Yang ibu2 & anak dara kecil nan seorang.. pandai2 sendiri asal matching dengan suami masing2 lah gitu..

Merealisasikannya agak payah la tapi bila dah jadi.. amik gambar.. walla weh.. sedondon je. Yang ibu2 pun semuanya matching. Kira puashati lah dengan kejayaan tema tahun ini..hihi

Cukup untuk post kali ini. Gambar lain akan ada dipost yang lain la ye.. :)

4 comments:

Dilla Ady said...

same la tema kite tahun ni..awak nampak biru jugak...hihi

Sha@Mama Tina said...

ai baru tau yu biru jugak tau..hihi. tahun ni ai pakai dress gitu yu.. malu nak tunjuk gambar kahkahkah

Diamilikku said...

cantik gambar ni sha

Sha@Mama Tina said...

time kasih sue :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...