"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, October 12, 2013

Soya & Kesuburan.. Baguskah??

Ini apa yang mama jumpa.. site ni memang bagus. Banyak info dia tentang kesuburan.. Tapi artikel dia dalam bahasa inggeris.. korang kene translate sendiri lah ye.. bahasa yang digunakan bahasa mudah faham je pun. 

Banyak kali abah kata soya tak baik untuk kesuburan.. elakkan ambil soya.. gulp! huhu..

Nah.. Link dia..korang baca sendiri ye..





Gambar dari yahoo images

So.. fikir-fikirkanlah :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...