"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Tuesday, March 18, 2014

Coklat IQ Cocodamia.. Bukan sekadar coklat biasa


Terbukanya hati nak mencuba coklat IQ yang hangat diperkatakan sekarang ni. Kalau biasanya makan coklat biasa.. apakata mencuba coklat yang dikatakan bukan sekadar coklat biasa ni :)

Meh la nak share jugak.. info-info dari page coklat IQ ni..

Khasiat Lubanah

Lubanah atau luban amat berkesan bagi menambahkan daya ingatan  dan mencerdaskan minda kerana ia berfungsi menghilangkan lender balagham dalam otak. Gumpalan balagham yang banyak menyebabkan lemah daya ingatan, selsema, resdung, lelah, batuk dan sebagainya yang berkaitan dengan system pernafasan.

Khasiat khusus luban sebagaimana disebutkan oleh Nabi S.A.W.

1. Meningkatkan kecerdasan Minda
2. Mengelakkan daripada penyakit lupa dan nyanyuk
3. Meningkatkan ketajaman daya ingatan
4. Memberi ketenangan (menghilangkan stress)
5. Dapat meningkatkan tumpuan sepenuhnya terhadap pembelajaran.
6. Menambahkan keyakinan diri
7. Amat sesuai untuk anak-anak yang lemah daya ingatan..
8. Berdasarkan tindakbalas  juga dapat merawat dan melegakan penyakit sakit saraf , urat, dan sengal2 badan bagi ibu selepas bersalin,mampu memberi stamina, menggelakkan keletihan ibu selepas bersalin dan semasa mengandung baik untuk ibu mengandung
9. Pertuturan kurang jelas
10. Pra nyanyuk
11. Migrain
12. Sakit kepala dan masalah angin
13. Tekanan yang melampau
14. Keletihan
15. Masalah pelajar malas belajar
16. Mengatasi masalah anak-anak degil
17. Lawas sistem perkumuhan


Coklat IQ CocoDamia mengandungi Lubanah, Kismis, Air Zam Zam, Kurma, Bijirin, Oat, Badam, Cornflake, Terapi 30 juzuk Al-Qur'an dan Doa-doa terpilih.  


Coklat IQ CocoDamia adalah satu produk pemakanan yang meningkatkan kecergasan minda, meningkatkan ketajaman daya ingatan, menghilangkan stress, menambahkan keyakinan diri, mengenyangkan, unik dan mencergaskan IQ serta minda.

Disarankan makan 1 bar setiap pagi semasa perut masih kosong. Tapi disebabkan 1 bar tu banyak bagi Tina, mama potong kecil-kecil supaya dia senang ambil dan makan bila-bila masa yang dia suka. Especially pagi, lepas siap pakai pakaian sekolah.. memang akan buka mangkuk coklat IQ supaya dia makan.

Hari pertama menikmati coklat IQ

Semoga coklat IQ memberi manfaat pada Tina.. Jadi anak yang cemerlang didunia & akhirat
Amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...