"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Tuesday, April 6, 2010

( Just didn't find the right title for this entry...)

Memulakan blogwalking malam ni mama ternampak post title dari mamazakwan.."tulis entry sambil nangis" tak buang masa mama terus klik dan baca.. ia membawa mama ke blog ini.. mama tak pernah ikutinya tetapi mama terus membaca apa yang membuat mamazakwan menangis..that must be something..

Inilah post yang sangat menyedihkan itu... disini..

Even mama tak tahu siapa empunya blog ini..mama juga sedih membaca kejadian yang menimpa keluarganya..menimpa arwah puteranya.. Dzafri Hisyam.. Alfatihah..

Buat empunya blog.. anda memang seorang ibu yang tabah.. saya percaya Dzafri menanti anda disyurga kelak.. Dia hanya dipinjamkan Allah dan kini Allah telah mengambilnya semula untuk kembali ke sisi-Nya..

Tak sedar..mama turut menangis. Kejadian ini tidak terduga oleh akal sihat kita.. bagaimanakah ibu ini menghadapinya.. entahlah.. berikan dia kekuatan Ya Allah..

Alfatihah buat arwah Dzafri Hisyam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...