"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Tuesday, May 25, 2010

Hadiah Star Letter Drypers Sudah Sampai.. Hooray!

Hehe..hari ini lori skynet parking depan rumah hantar parcel dari SCA Consumer a.k.a Drypers. Kotak sedang jek tapi dalam dia padat dengan hadiah.. jom tengok apa Tina dapat kali ni..



Mama memang sengaja mintak drypantz untuk kali ni sebab senang nak pakaikan @bukak kan bila Tina pakai masa pegi jalan-jalan.


Sukanya Tina dapat glitter book lagi. Masuk yang ini Tina dah ada 2 set glitter book hadiah dari drypers. Satu set ada 4 naskhah maksudnya Tina dah ada 8 naskhah buku ini. Glitter book ni very colourful, eye catching.. sebab tu Tina suka sangat. Walaupun Tina masih belum boleh mengenal warna dengan baik dan tepat.. buku ini banyak membantunya mengenal warna.. mama pun suka..

thank you
SCA
we love SCA!

2 comments:

NURUL said...
This comment has been removed by the author.
Lelord said...

wahhhh best2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...