"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Monday, September 6, 2010

Setelah Lama Mama Menanti ... Akhirnya..


ini edisi lepas..yang baru bukan gambar nih.malas nak snap gambar,pinjam kat en.yahoo jek


Siapa yang minat membaca Majalah Laman Impiana..angkat tangan!! Mama dengan abah angkat tangan dulu ek... bukanlah dah bertahun tapi ada la 2 ke 3 tahun kebelakangan ni. Lebih tepat lagi sejak-sejak kawen & berangan nak beli rumah sendiri ni..ececeh..betul..

Ala normal kan, semua orang ada keinginan nak ada taman macam yang kat dalam Laman Impiana tu kan..jangan bohong..puasa ni..tuhan marah.. :)

Mama dengan abah sejak awal tahun ni memang dah pesan dengan aci kedai buku tempat abah selalu beli buku dari zaman abah kecik-kecik dulu lagi..supaya simpankan Majalah Laman Impiana untuk kami setiap keluaran. Jadi tak payah takut terlepas edisi pun. Aci tu akan simpan sampailah kami datang..thank you aci.. :)

Yang keluaran bulan ni.. kami dah nampak kat Jusco aritu..so hari jumaat aritu abah dah pegi beli kat kedai aci..mama tengok maljalah tu dah ada dalam kereta..senyum jek la mama.. wadah pengisi kebosanan kami kan..

Dan sehinggalah malam tadi bila mama membelek Majalah Laman tu..terpandangkan kat mukasurat yang depan-depan tu..ala-ala surat pembaca tu la kan. Ayat satu email tu macam mama kenal..macam pernah baca.. tak tengok pengirimnya ni, mama terus baca sampai abis la.. dah sampai bawah..ha..memang sama la..

Tengok2..

:) betullah..itu memang email mama..ta sangka pulak email mama terpilih untuk disiarkan. Mama ni ada satu habit yang lawak tau.. mama sangat irihati tengok email ke surat orang lain ke terpilih untuk tersiar dalam majalah ke..buku ke.. nanti mama nak jugak terpilih & tersiar. Kadangkala bukan dapat apa-apa pun tapi rasa puashati & seronok bila terpilih & tersiar tu..hehehe..lawak kan..

Kat bawah tu kata..setiap email & surat yang tersiar akan dapat hadiah buku dari alaf 21. so kita tunggulah buku apa agaknya yang mama akan dapat.. :) tak sabar pulak!

10 comments:

Zaidah said...

tahniah mama...agaknyer ape kandungan email tu yerk...buatlah n3..

Unknown said...

bestnye..tahniah yer..kite pon suka majalah ni!

Dilla Ady said...

lum sampai seru lagi nk beli majalah hias2 nih kak..al maklum la kan..umah takde lagi..huhuhu..

MeRy said...

COngrats..

Diamilikku said...

rajin ehhh..nanti nak pi carik ahh nak baca emel sha..hehehehhe

Sha@Mama TinaAzra said...

Zai - nak snap pakai hp tak clear la pulak..nnt sha try usahakan ye

Sha@Mama TinaAzra said...

Ibu Batrisya - betul..semua org suka..majalah yg byk bg idea..tak dapat buat exactly..dapat buat sket2 pun jdla..kan..

Sha@Mama TinaAzra said...

Diella - sebab lom ada rumah la kena suka & beli majalah ni sok2 ada rumah da tau nakbuat apa..nak hias camner hihihi

Sha@Mama TinaAzra said...

Mery - tq..

Sha@Mama TinaAzra said...

Sue - hehe..carilah sue..kalau kat jb ni kdg2 susah gak nak cr majalah ni..asyik abis jek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...