"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Saturday, October 6, 2012

Tina & Kawan-Kawan


Dalam laci ada banyak plush toys.. ada macam2 karekter.. tapi ni antara yang Tina paling sayang. Sibuk suruh mama snapkan gambar dia dengan semua "diorang" nih.. :)

But now dia tengah kemaruk dengan play house. Sibuk sangat nak beli playhouse lagi sebab dia nampak ada playhouse yang lagi besar dari yang kami beli aritu. 

Playhouse aritu korang ingat lagi? Ha.. setiap kali pas main, playhouse tu akan dok balik dalam kotak dia..elok2 je. Sok nak main kuarkan balik.. 

Kenapa? Korang tak tau ke..? Mama dia ni kan macam tarzan.. aritu plush toys ni dah dok dalam bakul sampah dah sebab tak dikemas.. since then, bila main.. akan dipastikan kemas balik masuk laci.. Tina dah tau dah.. susah juga nak bg tau dia mama tak suka sepah2.. huhuh..

Semakin besar.. dia semakin faham & senang dicakap..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...