"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, January 14, 2010

Little Helper

Bila abah keluar kat halaman nak buat kerja je mula la dia pun sibuk cari kasut la..cari selipar la..alasan nak keluar jugak mengacau abah. Mama sebenarnya risau jek nak biarkan dia keluar sebab koi pond kan belum siap, lagipun dengan barang-barang nak nuat koi pond tu banyak bersepah-sepah. Pulak tu lubang tiang kolam yang dah digali pun masih belum diletak tiangnya lagi.. so agak bahaya la kan keadaan itu.. tapi kalau dah dasar budak lasak..dia nak keluar jugak!

So, abah pun kena la jaga dia kat luar kan. Mama memang malas nak keluar kalau hari ala-ala panas nih. Sunburn masa teman Tina mandi kat Starhill pun lom okeh lagi...heee... oh ye..mama dah wat post Tina gi mandi kat starhill ke belum ek..nanti mama check balik la..lupa..

By the time tengok dulu la abah punya little helper nih..hehehe...





Hehehe..mana abah dia pegi, kat situ la dia sibuk-sibuk.. orang cabut rumput dia pun nak cabut rumput jugak... Tina..Tina...

3 comments:

Diamilikku said...

daddy's girl...kat mana2 pun sama kan sha..alesha pun daddy's girl jugak

lily azliyana @ mama zara said...

alalala..rajinnye anak dara sorang ni..meh tolog cabut rumput kat rumah aunty nak..ekekeke..

sha, iklan nuff pertama sha dh kuar dah..nnti sy klik2 yek..=D

mrsdjones said...

rajin anak dara pn sha ni haha.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...