"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, January 22, 2010

Tik Tok Tik Tok...

video

Video ini mama rakam pada 14 Januari 2010, dalam kereta masa tengah tunggu abah kat Taman Universiti. Hari dah malam masa tu. Dan mama memang sengaja nak rakam suara Tina menyanyi lagu ini..dengar ye..comel sangat bunyi dia..

tik tok tik tok
hujan dah turun
tik tok tik tok
baju dah basah
mari kita ambil payung


Hehehe..macam mana..comel tak bunyi dia..?


1 comment:

lily azliyana @ mama zara said...

haha..tina menyanyi ke tuh..lepas ni rakam kat tpt terang plak yek..dgr suara jek tk cukup puas..nk tgk gak muka comel die tgh nyanyi2..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...