"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Sunday, February 7, 2010

Feeds from the scene!!

What a clean cut!! and that piece still missing. (taken as a gift, perhaps)



It won't even bent if using bear hand...poor grill's...





Came in and out from the same route..!


A single piece...

another piece


The sliding door lock is still in kept.. and won't be publish... A bit ET and Unacceptable for logical thinking...

4 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Menakutkan la Sha..memikirkan yg org2 jahat skang leh guna bermacam cara demi masuk umah kite..huhu..hope dijauhkan la perkara2 cmni dr keluarga kite kan..

Qistina's Mama n Abah said...

Lily... bila sha nak tenangkan hati sha fikir je macam ni...

Lepas aku dah buat semua yang perlu untuk selamatkan diri dan keluargaku.. aku berserah hanya padaMu Ya Allah...

Moga-moga kita semua dijauhkan dari segala bentuk bahaya samada yang nyata atau tidak di dunia ini...

CatlinaFly said...

semoga lily sekeluarga senantiasa dilindungi Nya..amin...

Dilla Ady said...

hopefully takde lagi da kejadian camni..bahaya btul..hati2 ye kak ngan tina sesorang kt umah tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...