"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Friday, May 14, 2010

Apa Cerita Ni? Hp Baru Ke Pe?



Alkisah sebenarnya adalah makan tengahari sebelum mandi & menggodek hp je. Hp sabun ni memang Tina punya. Dia dah mastered dah godek hp ni..

Tengahari tu lauk sup kobis jek..stok ikan takde..masa tu peti ais kan rosak..

Muka serius jek macam pandai2 bebeno guna hp..isy..isy..

7 comments:

mamalieyna said...

tina dok sms pakwe eeii..pandai ye..hehe..
*baju cam ayep la ^_^

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

sama cam aleesya...bukan master jer..PHD dah bab2 godek HP ni...

Sha@Mama Tina said...

mamalieyna - dia punya poyo menggodek hp tu macam business juta2 hehehe

Sha@Mama Tina said...

Ibu Damia - ayu..eii betul la... pandai betul budak2 sekarang ni kan..hehehe

Lelord said...

sudu tina cam dak keniy pya...hehhehe macam2 kaler

Diamilikku said...

tina pakai baju aircond ehh....hehehhe..aisy selalu pakai baju aircond sebab cuaca panas....

Sarah's Daddy and Mommy said...

Yum yum!

The way Tina ate the dinner is so yummy....I like to have some too:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...