"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, May 11, 2010

Baju Baru .... Gaya Baru

gayamu menawan kalbu!




close up.. nakalnya muka




suh letak tangan kat bawah.. dia letak kat belakang pulak





aduhai buah hati pengarang jantung mama & abah...




Anak dara kecik ni dah pandai berposing nampaknya.. asyik cakap.. " lagi mama..lagi mama.." suh mama amik gambar dia banyak-banyak..

Ini baju baru dari mak & abah mama. Suka la Tina dapat baju baru 4 helai. Yang sehelai dah pakai lepas beli. Tak nyempat balik dah. Dalam kereta jugak nak tukar baju.. mentang-mentanglah dapat t-shirt gambar barney.. eksyen tul

Ini yang ke-2, baju seksi mak mama yang pilih. Yang 2 helai lagi top & skirt serta gaun & cardigan pendek..aduh-aduh..melaram la dia..

Nampak lagi chubby & berisi la Tina pakai macam ni kan.. abah dia suka sangat!

13 comments:

Mamamya said...

alahai...comeinyer dia....mcm baru lps mandi jer nie..:D seksinyer....

mamalieyna said...

alahai pandainya posing..ada gaya model 1st piccas tu..so sweet, kiut la die..! ^_^

Lelord said...

pheeweettt

Diamilikku said...

nampak seksi sangat tina pakai baju2 nih...comellll...budak2 pakai gini memang nampak hotsss gitu....

lily azliyana @ mama zara said...

dress yg cantik bersama model yg laaaagiiii cantik..mmg nmpak lain sket penampilan Tina pakai dress ceksi nih..cute sgt!!..=D

Zaidah said...

amboi tina dah pandai bergaya yer...comel n seksi..hehehe

Sha@Mama Tina said...

mamamya - hehehe..ko tau la bila mak aku yg memilih is.. sure dia suka tina nampak cute & seksi

Sha@Mama Tina said...

mamalieyna - time kacih.. nak train jadi model baju muslimah pulak lepas ni..hehehe

Sha@Mama Tina said...

Lord - pheewit balik.. pergh..tergoda siut

Sha@Mama Tina said...

sue - tu la kan..dak2 kecik ni memang pakai apa pun cantik. Tu yang mama dia pantang nampak baju je..

Sha@Mama Tina said...

Lily - sesekali pakaikan yang lain dari biasa memang nampak lain sangat. Abah dia balik tengok pun excited sungguh. nampak chubby & berisi

Bila Zara nak menyeksi sikit? Hahaha..mesti sangat cute

Sha@Mama Tina said...

Zai - hehehe... nampak-nampaknya macam tu la.. dah mula nak pandai bergaya nih..org da beso la katakan..

Sarah's Daddy and Mommy said...

Hi Sha, long time did not come here to visit you.
How are you and Tina?

She is looking pretty and prettier.
And sexy too:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...