"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, May 18, 2010

Bila Penutup Siling Beralih..



Kalau korang jadi mama..apa korang fikir bila semalam penutup siling ni bukan macam ni keadaannya. Bahagian yag tak bercat sepatutnya tak nampak. Dan memang mama pasti semalam ia masih begitu.

Tapi bila tengahari ni masa nak tidokan tina mama terperasan ia dah jadi mcm ni.. mama pelik & takut jugak. Apa yang telah menggerakkannya agaknya? Bahagian ini lebih kurang suku ke setengah inci kedalam. Kalau ia bergerak.. maknanya????

Memang setiap malam mama tengok kedua-dua penutup siling ni setiap kali terjaga... manalah tahu kan..ada pulak yang berniat mengintai @ mengintip orang didalam rumah ke... hish.. dah jadi tak senang hati semula la mama macam ni...

Korang rasa macam mana?

9 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

hohoho...better berwaspada...suruh abah qistina naik atas check..kalau tak der apa2 alhamdulillah..

tapi tak tau lah kan kalau angin yg gerakkan siling tu..

lily azliyana @ mama zara said...

iskkk..better cepat2 cek sha..kalau stakat angin ke, tikus ke ok lagi..tkt klu ade org yg alihkan jek tu..harap dijauhkanlah..huhu

Sha@Mama Tina said...

Ibu damia - tu la.. nak suruh abah tina naik check tapi tangga tak cukup tinggi..

Sha@Mama Tina said...

Mama zara - Lily.. sha pun harap2 macam tu la..binatang ke apa2 lah pun. Tapi hati ni tetap tak mo percaya selagi tak suruh abah tina tengok sendiri

jiHAN said...

kene pindah dok umah maknab semula ni =p

Diamilikku said...

sha jgn pikil bukan2 lah...rasanya kucing atau apa2 haiwan yang teralihkan tuh....tapi untuk lebih selamat..suh lah hubby naik n check..mcm kawan2 lain bg cdgn tuh

Sha@Mama Tina said...

Jihan - taklah sampai macam tu... masih rasa ok lagi

Sha@Mama Tina said...

Sue - harap2 macam tu lah.. nnt nak suh abah tina naik check

mrsdjones said...

Pegi check atas tu ada apa sha. Kalau beralih secara misteri, seal baik2 adeh. Seram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...