"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, May 3, 2010

Kontes Ibu Engkaulah Sumber Inspirasiku


Thanks Zai sebab pelawa sha join kontes ek.. lambat sket nak anta penyertaan sebab bz kehkehkeh...

sesiapa yang lom join..nak join boleh klik kat contest banner ye..

**********************

I
B
U

S
A
Y
A

v
v
v
v

Inilah mak saya..Puan Siti Rubiah Binti Kano


Ibu Kaulah Sumber Inspirasiku......
dedikasimu, kasih sayangmu, pengorbananmu,
air mata & titik peluhmu yang jatuh ke bumi
menjadikan aku siapa diriku sekarang

Kini, walaupun aku juga sudah bergelar ibu
kau masih ibu dan kawanku yang paling memahami
Takkan ada ganti.. tak ada bandingannya dengan
suatu apa pun diatas dunia ini..

Doaku pada yang Maha Esa
panjangkan usia ibuku
berkatilah dia & lindungi dia dari duka
kerana..
senyumannya, pelukannya, kasih sayangnya & lembut tutur katanya
adalah ubat paling ampuh pernah tercipta
bagi seorang yang bergelar anak

Mak.. along sayang mak..
..Selamat Hari Ibu..

2 comments:

mamalieyna said...

Good luck! ^_^ sayang mak kan..!

Zaidah said...

terima kasih sha....good luck...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...