"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, May 8, 2010

Lagi Pasal Peti Ais

Aiseh.. pagi semalam mama call kedai..kan katanya petang akan bagitau dah siap ke tidak. tapi masa abah pegi tanya kat kedai..petang tadi la.. dah katanya sabtu malam la pulak..adeh..mana satu la tokey nih.. darah naik dah nih dengan orang yang main-main macam ni.. geram betul la aku!

Tu satu cerita.. dari RM180 dah naik jadi RM200 pulak dah.. kang nak sampai hantar ntah jadi berapa pulak.. isy kalau ikutkan hati mama.. kena jugak tokey ni kang. Saja je mengambil kesempatan dalam kesulitan ye..nanti kau.. ini petama kali & terakhir la kau dapat duit aku ye..LEPAS NI JANGAN HARAP!!!!

Sakit hati la dengan orang-orang yang macam ni.. please la..

1 comment:

adda said...

alolo kesiannyer. 200 byk jugak tu.. susah xde peti ais ni kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...