"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, May 13, 2010

Puas Makan Kacang bendi.. Kacang Panjang Pula Mula Berbuah



N3 menayang pokok kacang panjang.. jangan jeles ye.. hehehe
Ini buah pertama..kembar 4 gitu..
Yang ini kena buat benih.. nak makan tunggu buah yang lain..
hai..sedapnya tumis kacang panjang dengan lada kecik..
pergh..

2 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

memang jeles ni..geram tgk semua tanaman yg subur tu..ayu minat gak tanam2 ni..tapi tak der kemahiran...

Sha@Mama Tina said...

alahai Ayu.. sha pun cuma isi2 masa lapang jek. Jadi dapat la jimat seringgit dua n time2 abah tina takde..sekolah..tak yah pening2 nak masak sayur apa..gi je luar kutip sana sikit sini sikit..jadilah..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...