"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, May 1, 2010

Tag Game : MY BEST FRIEND

Satu lagi tag dari mama najla.. aduhai sorry lord..tak dan nak buat la.. lambat sikit eh. Tapi still done.. thanks for this meaningful tag




Rules nya sgt senang:
1) Siapakah kawan baik anda?

Kawan baik mama dari belajar kat uni sampailah sekarang ialah Nor Rafidah A.Wahab @ Pitt. Mintak maaflah sebab mama takde gambar dia yang terbaru. Yang ada kat hardcopy je. Gambar masa belajar. Dolu2 takmampu nak beli hp camera.. Gambar dia sentiasa ada dalam fikiran mama..hati mama coz she's my best buddies ever!

2) 3 kenangan manis & 3 kenangan pahit
Aisy.. banyak lah..bukan 3 je. Berlambak2. gi kelas, makan, outing, nyakat.. dialah orang penemannya. Lagipun hari pertama kat kelas diploma dulu, dialah yang mama kenal paling awal & ajak mama duduk sama..sweetkan dia.

Time mama sedih & down..dialah yang menaikkan semangat

Tapi pertolongan yang paling tak akan dilupakan tentulah kesudiannya menjadi posmen tak bergaji mama & abah tina masa mula2 kenal. Tak jemu tau dia membantu perhubungan kami..aiseh..sedey la pulak..eh..cukup la..


3) Kalau anda hanya diberi 1 minit untuk bersama kawan anda,
apakah yang anda akan katakan padanya??
Pitt.. you're the best. Thanks for everything. For what I have now.. there's your effort in it


4) Tag 3 rakan anda yang anda rasa mampu menjadi sahabat anda di alam blogger
Tentulah mama najla, mamamya & mama zara..

1 comment:

Lelord said...

pesal ko x amik gambo pitt kat fb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...