"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Thursday, February 24, 2011

Allahuakbar..Pendatang Haram!!

Sebulan dua lepas terasa-rasa dihati..perasaan tak enak seperti selalu
terasa ada yang memerhatikan dirumah
seram jugak..

Setelah diselidiki..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Allah.. ini dia rupanya..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Mama sangat pasti dia bersembunyi didalam rumah mama bila alas kaki kat depan peti ais habis digigitnya.. beras yang belum bukak berteraburan digigit disana sini..itu yang mama paling marah..

Mama pun mintak jasa baik abah mama tolong perangkapkan dia ni.. 2 malam tak berjaya..akhirnya..kau terperangkap jua ye..

Mintak maaf ye..rumahku bukan kotai pendatang tanpa izin..



Malam tu jugak suh abah tanam.. sayonara!

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

AYU PUN pening kepala..kat stor umah bawa,,,dah ada pendatang haram tu lah..
adoi..malam nie nak bubuh perangkaplah..

Zaidah said...

bahaya kan klu pendatang haram nie kencing merata....ade penyakir...baik dibunuh keturunannyer

Mamamya said...

iskh2...x suka betul klu mak menti ni masuk umh...mcm2 projek dia blh buat...silap2 habis kain baju pun dia makan....byk lagi ke tikus2 ni long??

Sha@Mama Tina said...

Ayu - aduh..dalam stor ke? baik cepat2 dibasmi sebelum dia kawen & beranak pinak ayu..sok2 dah susah nak buang dah..

Lancarkan ops pemutihan cepat!

Sha@Mama Tina said...

Zai - betul tu..sebelum apa2 baik cepat2 dibunuh. Ni nak tunggu abah datang lagi..nak suh pasang perangkap lagi..kot2 ada lg ke..

Sha@Mama Tina said...

Mamamya - aku harap cuma dia seekor jek tapi akan pasang perangkap lagi la. Aku pun bilik belakang tu ada banyak barang2..kotak2..tu yg risau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...