"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Wednesday, February 2, 2011

Ladang Kelapa Sawit Bertukar Jadi Tasik? Korang Caya ke?


Haih..korang tengok la sendiri akibatnya bila alam memprotes.. kan.. gambar ni mama snap OTW nak balik JB dari rumah mak mama..

Banyak lagi yang tak sempat di snap..air disana sini..
sungguh menakutkan..

Ada satu jalan short cut kitaorg lalu utk balik jb..korang bayangkan eh..
Jalan raya kat tengah2..
kiri kanan yang asalnya adalah hutan..sudah bagaikan laut..
hampir 300 meter jauhnya
ohoho...seram sejuk
kecik beso je hati
tengok pemandangan sekeliling

Nasib baik ada alternatif road..so kami selamat balik JB..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...