"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Saturday, March 12, 2011

Dari OK

Beberapa hari lepas mama terima bungkusan..
rupanya dari OK..Orang Kampung..
aiseh korang ni..produk orang kampung tu

Diorang launch produk baru..Sarbat
atau mudahnya..teh halia
mama dapat 2 sachet sebagai marketing strategi diorang
anyway..terima kasih ..









Produk Orang kampung ni boleh tahan banyak..korang browse je la tengok2 produk2 dia ek..yang mama dah tengok dalam pamplet..produk2 dia tak le mahal2 pun..harganya sederhana je..

Mak mama kata sarbat OK ni sedap..korang tak nak cuba ke?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...