"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Tuesday, April 26, 2011

Aik!! Beras Pun Palsu Ke?

Huhu..mama terjumpa link ni dalam FB..

cuba korang baca..

http://veryvietnam.com/2011-01-22/china-makes-fake-rice-from-plastic-vietnam-reacts/


http://www.youtube.com/watch?v=AvaEiwGfoqc&feature=related


Haih.. apa nak jadi dengan dunia hari ini ???

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

hairan tak... yang palsu tu kebanyakkan dari negara china???

samalah dgn produk elektrik, yang meletop.. yang mudah rosak tu dari mana??

dieya said...

saintis kat china ni takde keje lain ke.. keje cipta makanan palsu jek.. ish3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...