"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, April 4, 2011

Korang Dah Jelaskan 'CUKAI TANAH' ke Belum?

Nak tanya ni..

kat sesape yang ada rumah la.. yang belum beli mungkin boleh ingatkan family2 yang ada rumah

DAH BAYAR CUKAI TANAH?

Mama & abah baru je tadi jelaskan cukai tanah



http://www.ptgwp.gov.my/index.htm

Jom jelaskan cukai tanah sebelum 1 Jun setiap tahun weh!


2 comments:

dieya said...

teringat billboard yg suruh org bayar cukai tu.. ada tangan ngan jari telunjuk tunjuk ke arah kita. org takde tanah pun kalu tengok terus takut rasa nak gi bayar cukai gak :-D

Sha@Mama Tina said...

hehehe..dieya.. nampaknya berkesan lah billboard tu ek..

Bukan apa..kadang2 orang lupa. sebab tak de bil datang. syok jek tak bayo bertahun2.

sekali tau2..ha hamek kau..beribu2..dengan denda lewatnya sekali..

Sharing is caring kan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...