"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Sunday, December 6, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Berjalan-jalan di blog IbuRifqi mama terjumpa giveaway ni. Mcm Seronok je sebab ini giveaway pertama yang memerlukan gambar serius..hehehe..

Rasanya semua syarat-syarat sudah mama sempurnakan ye IbuRifqi.. inilah gambar serius pertaruhan kali ini..



Nur Ain Qistina Binti Mohd Noor Hisham
22 Oktober 2007
Umur Sekarang : 2 Tahun 1 Bulan 2 Minggu

(1)

(2)


(3)


(4)


(5)

Kepada yang berminat nak join, sila tengok disini. Due date lambat lagi la..31st Disember 2009

P/S : Minta maaf ye ibu rifqi.. blog saya ni dah disable right click. Mana-mana gambar yang terpilih..nanti tinggalkan dikomen box, chatbox atau email saya di mama_echah@yahoo.com.my. Mintak ampun banyak-banyak ye..

1 comment:

Jean said...

cute baby poser

A smile from SJ =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...