"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Sunday, January 24, 2010

Musim...

Bukan musim apa yang mama maksudkan...tapi musim demam, selsema dan batuk telah kembali. Ramai kawan-kawan mama yang anaknya sudah mula selsema, demam dan batuk agak teruk. Tina pun sama.

2 hari lepas Tina dah mula selsema semula..hingus cair meleleh dah. Sehari kemudian dia mula batuk-batuk kecil..dan semalam dia dah start batuk sampai muntah. Cara dia muntah pulak tu..memang scary sikit. Dia akan muntah macam paip..laju je keluar..

So, sekarang ni kat tepi bantal mama memang ada kain batik atau tuala mandi, vicks, minyak yuyi dan botol air masak..

Hai..tak lena tido la mama nampaknya... Tina batuk...mama sangat risau kalau dia batuk...

2 comments:

Anonymous said...

Sha,
Mungkin boleh buat further checkup utk check paru-paru Tina. Bukan nak sangka buruk2, tp ada member kat ofis ni anak duk batuk berulang2 dan muntah2. Last2 dia tukar hospital and paed, baru tahu anak dia ada mild sinus and pneumonia. Mmg kena kasi dose tinggi sikit utk ubat paru2 dia and then siap ada inhaler kat rumah so bahagian hidung dan tekak tu clear. Now anak dia dah sihat dan jarang batuk.

Take care of urself too and rest whenever u can. Tina need a healthy mama to help her recover fast. :)

MeRy said...

get well soon, Tina !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...