"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Tuesday, May 25, 2010

Kemana Kami Weekend Lepas?

Adeh..sebenarnya takde la kemana sangat pun. Tapi disebabkan mama hilang dari dunia siber buat seketika, ada yang tertanya2..hehehe..perasan sungguh!

Mama sekeluarga sebenarnya balik ke kampung abah di pontian. MIL mama buat kenduri doa selamat sikit untuk kakak ipar mama yang sedang mengandung 7 bulan. Mereka berdua ni dah lama sangat menantikan kehadiran ahli keluarga baru tapi belum ada rezeki. Dan kali ini Tuhan kabulkan doa mereka..

So, kami semua sama-sama mendoakan agar segalanya berjalan lancar dan selamat sampailah 'baby to be' ini dilahirkan.. doakan selamat ibunya..selamat babynya..dan selamat tak cukup tidurlah jugak nanti buat bapanya.. hehehe..

Disebabkan penat, maka tak sempatlah nak online langsung... aih..

4 comments:

Diamilikku said...

kira ala2 melenggang perut ahh nih kann..hehheheh...semoga semuanya selamat hendaknya....amin

mamaarifakeemaisy said...

dah tak lama je lg nk deliver tu..hope semuanya selamat! pontian kt ner? ^_^

Unknown said...

oooo..patutlah sunyi jer rumah ni....

Zaidah said...

zai doakan semoga semuanyer selamat yer...insya Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...