"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Thursday, April 24, 2014

Pengalaman Pertama Berurusan Dengan Lelong Dot Com Dot My

 Kami ni dah rata mencarikan " baju" si Acer Iconia sweetheart.. sana sini tanya semua kata takde jual. Last week kami ke Danga City Mall, tanya kat kedai Acer.. pun takde jugak. Hampeh tul!

Sudahnya masa gugel-gugel kat internet mama terjumpalah beberapa web yang jual "baju" si Iconia nih. Tapinya online purchasing la kan. Risau tak fit bila beli.

Banyak kali lah tengok & tengok.. akhirnya abah bagi green light.. " mama beli online je lah.. penat dah kita cari. Kesian tab tu togel jek" so mama pun beranilah..

Pilih satu antara yang beberapa tadi tu.. dari lelong dot com dot my. LINK..

Ber PM dengan seller dalam 2 hari jugak. Ye lah kita nak la tau benda tu ready ke pre-order ke kan.. then fit ke tidak A500 dengan A501.. 

Okeh.. settle.. mama pun decide beli dengan dia je lah. Place order kat lelong dan Pm seller semula..sekali je baca dia punya PM.. katanya kami dekat. So tak payah pos pun boleh tapi kami kene gi ambil by hand lah di tempat yang di janjikan :)

Tak setuju lagi..mama tanya abah dulu.. bila abah kata ok.. baru mama kata kat seller ok.. setting masa nak jumpa..

Saat post ini ditulis, Acer Iconia sudah berbaju baru.. :)


Abah selalu ingatkan mama supaya berhati-hati.. :) dan seller itu pun sangat berhati-hati.. 

Misi mencari " baju" Iconia selesai dengan jayanya..
Terima kasih Lelong Dot Com Dot My..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...