"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Sunday, September 21, 2014

Beras Herba Taj Mahal..


Semenjak abah disahkan diabetis awal tahun ini, kami tukarkan beras kat rumah mak abah kepada beras ini. Taj Mahal herba. Bukan apa, satu dunia tau dah diabetis takde ubat. Kene jaga pemakanan. So oleh kerana abah adalah penggemar nasi, makanya lebih sihat jika dia makan beras ini. Banyak mana nak makan..ha makanlah.. :)

Jadi oleh kerana itu tekak kami pun dah terbiasa dah dengan beras ini. Dah rasa sedap makan beras ini. Kata orang beras ni mahal.. huhu.. beli kereta dengan henpon lagi mahal ko..

Beras ni ada masa dia murah. Yang dalam gambar ni beli kat Tesco aritu.. murah RM29.99 tak silap. Sambar 2 sekaligus untuk abah mak..

Jadinya kat dapo umah pun mesti ada beras ni. Sebab bila abah mak datang sini, semua keperluan dia ada je.. macam kat rumah jugak. Bila teringin, mama masak juga. Sedap :)

One day, nak bertukar kepada beras sihat ini juga sepenuhnya. Sebab my sweetheart pun dah terbiasa makan beras ini dah. No hal punya. Dia tak komplen :)

Korang dah try?
Sedap..
Tapi masaknya kene lebihkan air. Dan ia takkan lembik.. haaaa.. magic kan..hihi

Sedap..sedap..sedap..
:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...