"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Friday, June 12, 2015

QASEH Ramadhan..

1 Ramadhan hampir menjelang. Beberapa hari sahaja berselang kita akan masuk ke bulan yang paling ditunggu-tunggu dalam masa setahun.. 

Bersediakah?

Kurma dah banyak dijual disana-sini.. tapi dirumah kami.. amalan makan kurma diterap setiap hari..diamal setiap hari..

Setiap hari berQASEH GOLD yang kaya kurma.. ditambah kudapan kurma asli bila masa terluang.. Nak ajar anak makan kurma tu tak mudah.. Biasakan dia ambil QASEH GOLD JUNIOR.. itu senang sikit ;)


QASEH GOLD ada banyak pilihan khas buat sekeluarga.. Tak percaya?


QASEH GOLD yang penuh dengan kebaikan kurma, kismis, air zam zam, hsauda, gam arab, al-manna.. so on.. memang sangat banyak kebaikan yang didapati dalam satu botol..


Berminat nak dapatkan.. Meh cari saya

FB: Nor Aisah Binti Abdan ( Qees Qaseh)
Whatsapp : 017-7820007
Email : shasham3932@yahoo.com.my

Seluruh semenanjung termasuk sabah & sarawak kami poskan.. Yang dekat boleh COD..
Jom

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...