"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    9 years ago

Thursday, March 25, 2010

ATIQAH SWEET GIVEAWAY

aDa AyAt WaJiB NiH DaRi PeNgAnJuR.. bUnYi DiA mAcAm Ni.. :

"Hai kawan-kawan! jom sertai ATIQAH SWEET GIVEAWAY. hadiahnya satu kotak yang mengandungi 9 biji hand-made chocolate yang dibuat oleh Sweet Brown! Coklatnya sedap tau! Jadi apalagi, jomlah kita sertai ATIQAH SWEET GIVEAWAY di http://pepelungu.blogspot.com/ ..JOM-JOM!"


2 comments:

Zaidah said...

shah nie mesti ade salah faham nie..actually giveaway tu bukan zai yang anjurkan...so shah kena letakkan link box tu kat blog http://pepelungu.blogspot.com harap maklum yer...nanti klu salah letak link..tak dapat peluang untuk menang.. :)

-atiQah- said...

terima kasih kerana join.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...