"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    1 year ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    2 years ago

Monday, August 25, 2008

Aksi Makan Buah Lai ..




Last week pergi pasar malam beli buah. Pilih buah lai yang besar-besar dari yang biasa beli. Tina sibuk sangat nak makan buah jadi mama cuci buah lai yang besar tu sebiji and bagi kat dia. Tengok lah rupa dia bila bagi buah lai yang besar tu kat dia. Dia nak angkat buah tu pun susah tapi bersungguh-sungguh dia cuba jugak..kelakar tapi cute



Tengok tu..dah berjaya angkat buah dah dan tengah berusaha nak gigit pulak ... tapi akhirnya qistina berjaya gigit buah lai tu dengan
6 batang giginya...















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...