"Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah. ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha..."

MAMA TINA'S OTHER BLOGS

  • Ain & QASEH - Ain, sweetheart kami Alami masalah alahan hidung & tonsil yang serius sejak berumur setahun lebih. Ulang alik klinik tu perkara biasa bagi kami. Dia akan m...
    8 years ago
  • Demam RJ Mula Kembali!! - MARISSA yang cantik manis.. Jangan salah nama sudah. Baru nak kenal nama2 RJ ni sebab susah nak menyebut dalam group..huhu Ingatkan dah mati aritu.. Layan....
    8 years ago

Saturday, August 16, 2008

Koleksi Kasut



Dua pasang kasut terbaru Tina. Yang pink gelap bertali tu beli kat Giant Tampoi
RM21.90, kasut sport pink putih tu beli kat Plaza Kota Tinggi RM19.90. Dah bawak balik baru lah perasan..dua2nya warna pink kan..tapi nak buat mcm mana memang pink je yang cantik..girly sket..

3 comments:

MommyAngel said...

saya suka yang pink gelap tu .... cantiknya ......

Sha@Mama TinaAzra said...

Oh..kalau yang itu abah dia yang pilih. Cuma tinggal yang dua pasang kat kedai tu. Satu yang display..satu masih dlm kotak. Yang display tu kecil. Luckily yang dlm kotak lagi tu muat..

Sarah's Daddy and Mommy said...

I think I agreed with Caroline.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...